lunes, 19 de abril de 2010

23k! y bajando...

Hoy la verdad es que, al irme a pesar, esperaba más. Será porque no he parado de moverme: caminar, baloncesto, bicleta... pero el caso es que he bajado 2 kilos en 15 días y con eso ya llevo casi 23 en total, lo cual está muy bien. Lo más destacable es que he bajado 3 puntos porcentuales de grasa en esos 15 días y supongo que ahí es donde se nota lo del ejercicio.

El próximo viernes me voy a Barcelona a ver a mi familia y mi médico me ha autorizado a hacer fase 2 durante esos tres días. Creo recordar que eso implica poder sustituir un producto por una proteina animal (pescado o carne) o por la mañana o por la noche. Tengo muchas ganas de comer algo que se tenga que masticar largamente. ¿Podrán resistirlo mis dientes? ;)

5 comentarios:

  1. HOla Cetogenika,
    Enhorabona pel twenty three... jo estic al twenty two y no vegis lo contenta que estic.
    T'envio una forta salutació des de Arucas.

    ResponderEliminar
  2. Hola!! Gràcies guapa... feia temps que no sabia res de tu. Me n'alegro que a tu també et vagi tot bé. Què tal va la investigació dels substitutius? Les torrades fan efecte? Jo començo a estar una mica farta de tanta truita :S

    ResponderEliminar
  3. Nena no tinc vergonya.... he anat una mica de cul últimament però de cara al finde t'enviaré lo de les torrades. Son del santiveri y es diuen tostadas de salvado... son boníssimes y estan molt bé de preu... 2 amb algo. Les he trobat al alcampo y a varis centres de dietètica. T'enviem una forta abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Hola,
    m'he trobat amb el teu blog després de dies i dies visitant webs i fòrums per acabar de pendre la decisió. I sembla que finalment sí que em llançaré a la piscina amb la dieta Proteifine.
    M'ha agradat molt llegir els teus posts perquè són molt més clarificadors que els tres milions de respostes dels fòrums. A banda que sempre apareix el típic missatge que em tira enrera i em fa acollonir sobre si serà saudable o no seguir aquest mètode.
    Moltes felicitats pel teu èxit i sobretot, cosa que envejo i que potser és el que em fa més por, per la teva força de voluntat en moments 'delicats' tipus pizza o canapès. Jo visc en parella i em fa pànic pensar que obriré la nevera i em trobaré un festival d'hidrats i sucres per flipar...
    Però bé, demà demano hora per la primera visita i espero obtenir tan bons resultats com tu.
    Gràcies per compartir la teva experiència a la xarxa.

    ResponderEliminar
  5. Hola! Me n'alegro que t'hagi servit d'estímul per decidir-te finalment a fer la dieta. Ja et dic, jo no me'n penedeixo, al contrari. Jo crec que encara que tinguis temptacions a prop, quan has decidit fer el pas i t'hi has posat... crec que et costa caure-hi... sempre penses: ostres, amb tot el que he passat i ho enviaràs tot a dida per menjar una coseta de res? Molts ànims!

    ResponderEliminar